Publisert

Hotspot not found on Onboarding oppdatering 26.11.21

Da har vi kommet frem til en løsning på problemet rundt “Hotspot not found on onboarding”.

Det er 2 alternative løsninger. Enten så venter vi på Helium Network sin korrigering i sin database eller så må vi skifte ut den enheten som ikke fungerer. Da Helium Network ikke klarer å sette noen plan for en løsning på å rette data i sitt register så velger vi å begynne å skifte ut enheter som har dette problemet.

Vi ber dere som har dette problemet om å sende oss i retur din COTX X3 som har dette beskrevne problemet. I løpet av de nærmeste dagene vil vi sende ut en returlapp. Straks vi har mottatt enheten, og testet denne, så vil vi sende en ny i retur.

Henvendelser rundt dette ber vi dere om å sende oss på post@hotnor.no da vi trenger dokumentasjon.

Vi får mye henvendelser om dagen. Vi har dessverre ikke kapasitet til å svare opp alt på telefon. send oss gjerne henvendelser på epost hvis du ikke når oss på telefon.